.
בר אומנסקי– את ההשראה שלה היא שואבת מחיבור בין העולמות שמרגשים אותה: ספרות, יזמות, פמיניזם, עיצוב ואסטרונומיה. נשמע הזוי? מעולה, ככה היא אוהבת את זה.
כדי להפוך ללקוחות שלה צריך קודם כל להאמין בחדי–קרן. מדובר במבחן כניסה די בסיסי שמאפשר לה לגלות מי מתאים לD.N.A העסקי שלה ומי פחות. בחיי היומיום העסקיים שלה היא מלווה ארגונים, עסקים ופרסונות בתהליכי בניית קהילות דיגיטליות וכתיבת מהלכי סטוריטלינג קשובים.
איזה טיפ את יכולה לתת לקוראות?
הטיפ הכי טוב שאוכל לתת לכל חד–קרן שנמצאת בסושיאל מדיה הוא להפסיק לנסות להיות אותנטיות כהצהרת משימה עסקית ואישית. המרדף אחרי אותנטיות מייצר בצורה הפוכה, מבט ומבע וויזואלי מאוד לא אותנטי. במקום לנסות להסתכל על עצמנו דרך פילטר של ״האם אני אמיתית מספיק?״ שווה להבין שכל הסתכלות על העצמי היא לא אותנטית ולשחרר לעצמנו קצת מרחב אלתור. שום דבר לא טבעי בדיגיטל במאה אחוז, וזה ממש בסדר מבחינתי.
וטיפ אחד לעצמאיות פה?
נישה היא הצ׳ילבה של שנת 2020. אני לא מאמינה שבחירת נישה אחת מקצועית היא כוח–על בעידן הדיגיטלי, יותר כמו מנגנון מלכוד חזק שלא מאפשר לנו לצמוח באמת מעל תקרת הזכוכית של עצמנו. החוכמה היא למצוא מה מחבר בין כל המיומנויות שלנו ולקרוא לו בשם ברור, כך שנוכל להביא אותו לכל מקום חדש שנגיע אליו בלי להגיד שזה ״לא תחום ההתמחות שלנו״.
לאינסטה של בר אומנסקי >